Naša zaveza imetnikom kartic in skupnosti

Korona virus (COVID-19) je v zadnjih nekaj tednih ali mesecih, odvisno od tega, kje se nahajate, postal del naše realnosti. Vsak dan nam prinaša nove odzive s strani vlad in organizacij po svetu, kar predstavlja nove izzive in realnosti, ki se dotikajo vseh nas.

Mastercard pozorno spremlja te dogodke in sprejema potrebne korake za zaščito svojih zaposlenih in zagotavljanje nemotenih storitev strankam. 

Tukaj smo za vas. Na katerikoli drug dan vam naša mreža pomaga pri vsakodnevnih aktivnostih, najsi bo to pri nakupu daril ali živil, izplačilih malih podjetij ali pridobivanju podatkovno podprtih vpogledov, ki pomagajo podjetjem in vladam sprejemati ključne odločitve. V osrčju tega je naša zaobljuba, da bo vsaka transakcija dostopna, varna, pametna in enostavna.

To velja tudi za današnje negotove čase. Taista tehnologija je tukaj, da vam pomaga posredovati denar prijateljem ali družinam, ali vam omogoča dostop do sredstev za zdravstvene storitve. Naša mreža je temelj za vse te aktivnosti, zato naši procesi v tej edinstveni situaciji potekajo kot doslej. 

Skrb za stranke

Če imate nujna vprašanja glede stanja na vašem računu ali opravljenega nakupa, vas pozivamo, da stopite v stik z vašo banko oziroma izdajateljem vaše plačilne kartice. Kontakt lahko najdete na hrbtni strani plačilne kartice. Poleg tega pa vam je preko spleta, družbene platforme Twitter in brezplačne globalne telefonske številke na voljo tudi naša ekipa za pomoč uporabnikom. 

Prednost elektronskega plačevanja

·       Prisloni in pojdi: brezstično plačevanje vam omogoča, da kartice nikoli ne izpustite iz svojih rok. Za večjo varnost, hitrost in higieno preprosto prislonite svojo kartico ali digitalno denarnico na plačilni terminal.

·       Ni potrebe po podpisu: lastnega pisala ne potrebujete več, saj podpisovanje imetnikov kartic ob nakupu ni več potrebno. 

Varnost na prvem mestu

·       Opozorilo o zlorabi: kibernetski zločinci izrabljajo vsesplošno iskanje informacij, povezanih s COVID-19, za krajo spletnih gesel in osebnih podatkov. Nikoli ne delite občutljivih informacij, obiskujte le poznane spletne strani in vedno preverite, če poznate pošiljatelja sporočila.

·       Imejte mirno vest: zaščiteni ste pred neavtoriziranimi nakupi. V primeru, da izgubite  kartico ali zaznate nenavadna zaračunavanja na svojem bančnem izpisku, kontaktirajte izdajatelja plačilne kartice.

Pomagamo skupnostim

Združili smo moči s fundacijo The Bill & Melinda Gates Foundation and Wellcome Trust, da bi pospešili identifikacijo, oceno, razvoj in zmožnost procesov zdravljenja ter pohitrili odzive na COVID-19 epidemijo. Vabimo vas, da se pridružite našim naporom pri iskanju rešitve za dano situacijo.

Z vso močjo si prizadevamo podpreti skupnosti, ki so utrpele največ škode. V okviru tega darujemo sredstva podjetjem in fundacijam, kot so China Women's Development Foundation in lokalne razdelilnice hrane v Združenih državah Amerike; podarili pa smo tudi 25.000 respiratornih mask bolnišnicam v New Yorku. V okviru našega partnerstva s podjetjem Scholastic smo oblikovali tudi spletni kurikulum Girls4Tech, ki je namenjen učencem od 3. do 7. razreda osnovne šole ter  ponuja staršem in učiteljem dostop do učnih resursov.