Mastercard študija: Tehnologija je bistvena za zagotavljanje trajnosti smučarske panoge

 

Izsledki nove Mastercard neodvisne študije po metodi Delphi, pod vodstvom prof. dr. Sasche L. Schmidta, direktorja düsseldorfskega centra za šport in management WHU[1], in 46 mednarodnih strokovnjakov za alpsko industrijo, so razkrili ključni pomen tehnologije za nemoteno uživanje v zimskih športih v prihodnosti.

Študija in razprave so potekale pred legendarno smukaško tekmo na Petelinjem grebenu 2020 (Kitzbühel), enem najbolj tehnološko naprednih zimskih letovišč.

Nove tehnologije in inovacije so tekme Hahnenkamm (Petelinji greben) spremenile iz dogodka, kjer je bilo v ospredju le gotovinsko plačevanje, v takšnega, ki spodbuja inovativne plačilne rešitve. Strokovnjaki napovedujejo, da bo temu vzoru do 2025 sledila večina drugih letovišč, ki bodo s prehodom na brezstični model plačevanja izboljšala varnost, praktičnost in dostopnost za turiste in prebivalce. Povezane aplikacije in nemotena brezstična plačila za vse storitve – najem smuči, rezervacije hotelov in smučarske vozovnice – bodo po mnenju vseh strokovnjakov izboljšale smučarsko izkušnjo in ponudile več priložnosti v tem športu.

Podjetje Mastercard kot partner smukaških tekem Hahnenkamm nadaljuje z naložbami v Kitzbühel ter omogoča razvoj letovišča s pomočjo vrhunske tehnologije. Letošnji obiskovalci lahko tako prvič uporabijo inovativne hibridne kartice izdelovalca LAKS Pay, ki na eni brezstični kartici združujejo plačevanje, smučarske vozovnice, hotele in javni prevoz. Z novo predplačniško kartico lahko obiskovalci plačujejo, uporabljajo žičnice in hotelske sobe za popolno doživetje na smučišču. Kartico Ski2Pay je mogoče uporabiti v preko 100 smučarskih letoviščih in hotelih po vsem svetu.

Raziskava je med drugim izpostavila inovacije, ki so ključne za zmanjševanje vpliva panoge na okolje in dolgoročno izboljšanje trajnosti športa, npr. z uporabo obnovljive energije in recikliranja vode iz staljenega snega. Prav tako raziskava izpostavlja tehnologijo kot ključno za izboljšanje dosežkov športnikov in preprečevanje poškodb z uporabo UI (umetna inteligenca) in uvajanjem OR (obogatena resničnost) preko sistemov, vgrajenih v čelade.

Rose Beaumont, višja podpredsednica za poslovno uspešnost in evropsko komuniciranje pri podjetju Mastercard, je dejala: »Smukaške tekme na Hahnenkammu so v ospredju tehnološkega razvoja smučanja že od svojega začetka. V Kitzbühel vlagamo vse od sklenitve našega partnerstva s Hahnenkamm Races in mestu zagotavljamo brezstično tehnologijo, da bi njegove storitve nadgradili in posodobili tako za prebivalce kot turiste. A kljub prioritetnemu statusu tehnologije in trajnosti, nadaljnji razvoj enakosti spolov v športu ostaja glavna prednostna naloga podjetja Mastercard. Navdušencem v vseh življenjskih obdobjih želimo omogočiti, da se lahko izražajo skozi svoje strasti  in se zgledujejo po svojih junakih.«

Mastercard je pred tekmami na Hahnenkammu gostil športno debato #RaceToTheFuture, in sicer 22. januarja ob 12. uri po srednjeevropskem času. Na debati je avtor študije po metodi Delphi, prof. dr. Sascha L. Schmidt, predstavil izsledke raziskave, čemur je sledila razprava, ki jo je moderirala Jeannette Liendo, višja podpredsednica in vodja trženja za Evropo pri podjetju Mastercard. Na razpravi so sodelovali tudi alpska smučarska prvaka Aksel Lund Svindal in Daron Rahlves, paraolimpijska biatlonka Verena Bentele ter oblikovalka iger in simulacij prof. dr. Johanna Pirker.

 

Vizija podjetja Mastercard, ki stremi k tehnološkemu napredku in ustvarjanju neprecenljivih doživetij v športu, se vidno odraža tudi lokalno, v Sloveniji, kjer je Mastercard partner najbolj priljubljenih športnih prireditev. V letošnjem letu bo ponovno ustvaril neprecenljivo doživetje vsem obiskovalcem Planice in obogatil že tako strastno športno izkušnjo.

Raziskavo, ki razkriva ključni pomen tehnologije za zagotavljanje trajnosti smučarske panoge, si lahko ogledate TUKAJ

 

[1] Prof. dr. Sascha L. Schmidt, direktor düsseldorfskega centra za šport in management WHU in član skupine laboratorija za inovativne znanosti na harvardski univerzi.