Družba Mastercard® predstavlja Globalni indeks najbolj obiskanih mest

 

Poročilo z naslovom Global Destination Cities Index: Origins, ki se osredotoča na državo izvora mednarodnih popotnikov, razkriva, da je LR Kitajska iz 7. mesta leta 2009 napredovala na 2. mesto in po številu mednarodnih popotnikov zaostaja le za Združenimi državami Amerike.

 

Najbolj popularne destinacije glede na državo izvora

 

RANG

DRŽAVA IZVORA

1. DRŽAVA

2. DRŽAVA

3. DRŽAVA

1

Združene države Amerike

Mehika

Kanada

Italija

2

Ljudska Republika Kitajska

Tajska

Japonska

Združene države Amerike

3

Nemčija

Italija

Španija

Avstrija

4

Združeno kraljestvo

Španija

Združene države Amerike

Indija

5

Francija

Španija

Združene države Amerike

Združeno kraljestvo

6

Republika Koreja

Japonska

Ljudska Republika Kitajska

Vietnam

7

Japonska

Združene države Amerike

Ljudska Republika Kitajska

Tajvan

8

Kanada

Združene države Amerike

Mehika

Indija

9

Ruska Federacija

Turčija

Tajska

Tunizija

10

Tajvan

Japonska

Republika Koreja

Tajska

»Globalni indeks najbolj obiskanih mest družbe Mastercard lokalnim turističnim organizacijam in podjetjem omogoča poglobljen vpogled v načrtovanje in promocijo turističnih zmogljivosti, saj ponuja dodatne informacije o potrošnji popotnikov glede na njihovo državo izvora,« je dejala Diana Robino, višja podpredsednica za turistična partnerstva pri podjetju Mastercard. »Ob ustrezni organizaciji lahko potovanja in turizem predstavljajo katalizator za rast in koristijo tako obiskovalcem kot ciljnim destinacijam. Mastercard je svoje znanje in tehnologijo zavezan uporabljati na način, ki bo mestom in destinacijam omogočil izkoristiti te priložnosti.«

Mastercard v svoji vlogi ključnega tehnološkega partnerja za globalno potovalno in turistično panogo ponuja komplete rešitev za vpogled v turistične številke, kot so platforma Tourism Insights, digitalna identiteta, rešitve za plačila in varnost ter svetovanje glede upravljanja z obiskovalci ter infrastrukturo na sami destinaciji. Povedano na kratko, Mastercard turističnim partnerjem pomaga bolje razumeti vzorce potrošnje in ponuditi bolj povezane ter vključujoče izkušnje.

 

O indeksu Mastercard Global Destination Cities Index

 

Globalni indeks najbolj obiskanih mest družbe Mastercard razvršča 200 mest na podlagi podatkov tretjih oseb in lastne analize, pri čemer upošteva skupno število mednarodnih prenočitev in potrošnjo obiskovalcev v ciljnih mestih v letu 2018 ter obenem vsebuje napovedi glede rasti števila obiskovalcev in popotnikov.

Najbolj popularne destinacije glede na državo izvora so izbrane na podlagi skupnega števila prenočitev tujih turistov v destinacijah, ki jih zajema celotni Globalni indeks najbolj obiskanih mest. 

Indeks ne vključuje podatkov o turistih iz LR Kitajske in posebnih administrativnih območji Hong Kong SAR in Macau SAR.