Premierna predstavitev zvočne identitete

Odmevni na brezgotovinskem kreativnem festivalu

Ob svoji 26-letnici je Zlati boben, mednarodni oglaševalski dogodek, nadaljeval tradicijo edinstvenega brezgotovinskega kreativnega festivala. Skupaj z družbo Mastercard je prizorišče festivala znova preobrazil v območje plačevanja s plačilnimi karticami, udeleženci pa so lahko okušali številne inovativne, osvežilne in kreativne brezgotovinske ponudbe in doživetja.

Kartici Mastercard in Maestro sta odklepali posebne prednosti na in izven festivala. Osrednjo točko pa je na letošnjem Zlatem bobnu predstavljal Sound Corner oz. Zvočni kotiček, kjer so udeleženci festivala prvič spoznali globalno zvočno identiteto Mastercard in njeno lokalno slovensko različico. Ogledali so si lahko tudi video o snemanju globalne zvočne identitete, ki jo je zasnoval Mike Shinoda s skupine Linkin Park, pa tudi posnetek s snemanja lokalne različice v sodelovanju s priznanimi slovenskimi glasbeniki. Poleg tega so imeli obiskovalci zvočnega kotička možnost pridobiti slušalke Beats v nagradni igri, ki je preverjala njihov glasbeni posluh.

V sklopu neprecenljivih doživetij so udeleženci festivala uživali tudi v posebnih »festivalskih« popustih v lokalnih restavracijah, slaščičarnah, kavarnah ali frizerskih salonih. Ugodno so se odpeljali na pomorski izlet med Piranom in Portorožem. Nenazadnje pa so se na uradnih festivalskih mestih lahko osvežili s popularnim koktajlom Gin & Tonik po prijaznejši ceni.

Na vsakoletnem Zlatem bobnu je preprosto uživati v brezgotovinskih prednostih in festivalskih vsebinah s kartico Mastercard.

Click to play video

Slovenska zvočna identiteta

Click to play video

Making of Slovenian Sonic Sound