Mastercard se je uvrstil med 10 najboljših globalnih blagovnih znamk leta 2020 na seznamu BrandZ.

Globalna pandemija je vplivala na blagovne znamke ne glede na njihovo prepoznavnost, vendar so znamke z razlikovalno prednostjo, ustvarjalnostjo in inovacijami dokazale svojo prilagodljivost in se usmerile k hitrejši rasti med spopadanjem z nastalo situacijo.

Med temi blagovnimi znamkami je BrandZ, baza podatkov o lastniškem kapitalu blagovnih znamk, ki jo upravljata Kantar in WPP, Mastercard uvrstila na 10. mesto seznama najboljših 100 globalnih blagovnih znamk v 2020. Tako se je Mastercard uvrstil dve mesti višje od prejšnjega 12. mesta in s tem pomembno zmanjšuje vrzel med svojimi tekmeci.

»Pot vodi samo navzgor in navdušeni smo nad potjo, ki se odpira,« je uvrstitev komentiral Raja Rajamannar, izvršni direktor za trženje in komunikacije. »Uvrstitev na 10. mesto je obenem skromna, a tudi nagrajujoča. Resnično izjemno je, kar lahko ta ekipa naredi, ko se vsi zberemo in si postavimo svoje cilje visoko. Bili smo strateški, pronicljivi in zagnani z neomajno podporo naših partnerjev, povezovanjem s potrošniki in kampanjami za podporo blagovni znamki.« Obenem Rajamannar dodaja: »Naša multisenzorna strategija se šele začenja, naša partnerstva se še poglabljajo, naša sponzorstva pa postajajo močnejša in dlje segajoča.«

 

Kriteriji uvrstitve

BrandZ hrani podatke več kot 650.000 potrošnikov in strokovnjakov iz 31 držav, kar primerja več kot 23.000 blagovnih znamk. Baza podatkov se uporablja za ocenjevanje vrednosti znamk, vsako leto od leta 2006 pa se uporablja za ustvarjanje seznama najboljših 100 globalnih blagovnih znamk.

V središču vrednosti blagovne znamke je po mnenju BrandZ njena sposobnost, da privabi ključne potrošnike in potencialne kupce. Takšne blagovne znamke so:

Pomenljive: v vseh kategorijah bolj privlačijo, ustvarjajo večjo naklonjenost in izpolnjujejo posameznikova pričakovanja in potrebe.

Drugačne: so edinstvene na pozitiven način in "postavljajo trende", s čimer ostajajo pred konkurenco v korist potrošnika.

Izstopajoče: potrošniki jih ob zadovoljevanju ključnih potreb prikličejo spontano in postanejo njihova prva izbira.

Na področju marketinga smo v zadnjih letih naredili ogromno. Leta 2019 smo postali simbolna blagovna znamka in naše izkustveno potovanje je pričelo svojo genezo z uvedbo našega globalnega zvočnega podpisa. Zagon se je lani nadaljeval s programi, kot so 'True Name Card', 'Last Issue', 'Bistro by Mastercard' in 'Priceless, The Restaurant'. Pot, ki se odpira, bo vsekakor navdušujoča.