Vključite zvok: Mastercard razkriva svojo zvočno identiteto

Mastercard Melody je prvič zaživel v času podelitve nagrad GRAMMY

 

V času pred podelitvijo 61. nagrad  GRAMMY, 11. februarja 2019, je Mastercard predstavil nov večkanalni marketinški program z Grammyjevo nominiranko Camilo Cabello. To je bil prvi ustvarjalni izdelek, ki je vključeval zvočni logotip znamke. Z namenom zagotavljanja odmevnosti svoje melodije po svetu  je Mastercard združil glasbenike, umetnike in agencije po vsem svetu, med drugimi tudi glasbenega inovatorja Mika Shinoda iz skupine Linkin Park. Rezultat je prepoznavna in nepozabna melodija, ki jo je mogoče prilagoditi glede na različne žanre in kulture, s čimer zagotavlja lokalno relevantnost in obenem dosledno ohranja zvok globalne blagovne znamke.

Najnovejši korak na poti razvoja blagovne znamke Mastercard je vpeljava zvočne identitete znamke, ki predstavlja celovito in edinstveno zvočno arhitekturo. Stične točke blagovne znamke s potrošniki po vsem svetu – tako fizična okolja, kot tudi digitalne ali zvočne platforme – bodo odslej Mastercard razlikovale s prepoznavno melodijo, ki bo utrjevala občutek domačnosti. Novost tesno sledi tranziciji družbe v simbolno blagovno znamko in kontinuirani transformaciji znamke.

Z glasovnim nakupovanjem, ki bo do leta 2022[1] predvidoma doseglo 40 milijard dolarjev, zvočne identitete ne le povezujejo blagovnih znamk s potrošniki na novi ravni, ampak so tudi orodja, ki jim omogočajo, da nakupujejo, živijo in plačujejo v vse bolj digitalnem in mobilnem svetu.    

Več informacij o evoluciji blagovne znamke Mastercard in za predvajanje celotnega spektra zvokov, ki bodo predstavljali zvočno identiteto družbe Mastercard, najdete v digitalnem kompletu za medije.